Jak mogę zamówić obraz lub fototapetę ?
- Wpisz w wyszukiwarkę słowo kluczowe, możesz także skorzystać z wybranych przez nas propozycji
- Dostosuj wybrane zdjęcie za pomocą dostępnych narzędzi : rozmiar, kadrowanie, efekty, a w przypadku fototapet wybierz rodzaj materiału
- Dodaj produkt do koszyka i przejdź do kasy lub kontynuuj zakupy
- Wypełnij formularz zamówienia oraz wybierz sposób płatności
- Dokonaj przelewu według wybranej formy płatności, możesz wybrać także opcje płatności przy odbiorze
Jak długo trzeba czekać na otrzymanie zamówienia?
- Zlecenie zamówienia usługi lub produktu w sklepie BajeczneObrazy.pl może być składane 24h przez 7 dni w tygodniu
- Zazwyczaj zmówienie realizowane jest w ciągu 2-5 dni roboczych
- W szczególnych przypadkach czas realizacji może być dłuższy, wtedy Klient zostanie poinformowany o terminie realizacji
Czy ceny produktów są netto czy brutto?
- Ceny zamieszczone na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają VAT)
- Należy do nich doliczyć koszty przesyłki oraz koszty ewentualnych innych dodatkowych usług jak np. projekt graficzny
- Ostateczny koszt zamówienia będzie potwierdzony z Klientem
Jakie są koszty wysyłki i czy jest mozliwość odbioru osobistego?
- Nasze produkty wysyłamy kurierem DPD.
- Koszt wysyłki przy zamówieniach opłaconych z góry to 19,00zł BRUTTO, a płacąc przy odbiorze 29,00zł BRUTTO.
- Produkty można odebrać osobiście w Białymstoku, w tym przypadku nie pobieramy żadnych opłat
- Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt pod numerem 698 612 166
DH LIDER ( wejście C lub D )
ul. Wyszyńskiego 2 lok. 86/87
15-888 Białystok
Jakie metody płatności są akceptowalne?
- Płatności można dokonywać przelewem na rachunek bankowy Firmy:
NETSPECTRUM Wojciech Wyszkowski
mBank: 39 1140 2004 0000 3102 3425 5000
- poprzez system płatności elektronicznych Dotpay
- lub kurierowi przy odbiorze.
Co zrobić jeśli się pomyliłem składając zamówienie lub chcę anulować?
- Jeśli popełniono błąd w zamówieniu lub Klient chce je anulować należy skontaktować się z nami, aby natychmiast dokonać korekty: poprzez e-mail biuro@bajeczneobrazy.pl lub zadzwoń pod numer 698 612 166
Czy otrzymam informację potwierdzającą złożenie zamówienia?
- Na podany w formularzu adres e-mail będą wysłane wiadomości informujące o statusie zamówienia. Pierwsza wiadomość zostanie wysłana po złożeniu zamówienia, kolejna gdy otrzymamy płatność oraz trzecia kiedy zamówiony produkt zostanie wysłany.